چه داروهای هومیوپاتی می تواند 4 کراتینین به حالت عادی پایین

یک شنبه 19 خرداد 1392
ن : lafee

چه داروهای هومیوپاتی می تواند 4 کراتینین به حالت عادی پایین

 

http://www.kidneyabc.com/creatinine/1733.html

درمان هومیوپاتی یک سیستم جامع درمان است که از Germany.It سرچشمه می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای درمان بیماری کلیه و کراتینین بالا کمتر است. چه داروهای هومیوپاتی می توانند کراتینین 4 به حالت عادی پایین تر؟

کراتینین محصول جانبی از کراتین که یک بخش مهم در عضله است. گرمسیری کلیه می تواند خون را فیلتر و کمک به بدن در خلاص شدن از مواد زائد و اضافی fluid.A نتیجه طبیعی کراتینین 0.7 تا 1.3 میلی گرم / دسی لیتر برای مردان و 0.6 ~ 1.1mg/dL برای women.If افزایش کراتینین خود را تا 4، نزدیک به 3 برابر بیشتر از range.It عادی نشان می دهد که کلیه های خود را به میزان قابل توجهی دچار اختلال شده است.

داروهای هومیوپاتی به دنبال یک رویکرد فردگرا نسبت به بیماران مبتلا از failure.So مزمن کلیه یک خط خاص از درمان است در داروهای cases.Homeopathic مختلف اتخاذ انجام نقش های زیر را در درمان بیماری های کلیوی.

* تسکین علائم زیر:

از دست دادن اشتها

تهوع

-استفراغ

تب

درد استخوان

، سستی و بیحالی

سوء هاضمه

-آروغ زدن

شکم بلات

* کاهش زوال عملکرد کلیوی

طرفداران هومیوپاتی بر این باورند که داروهای هومیوپاتی می تواند سیستم ایمنی بدن را تحریک به تعمیر کلیه ها. با این حال، هیچ مدرک محکم برای آن وجود دارد.

در حالی که طب هومیوپاتی یک سیستم بسیار دوستانه از درمان است، اما می تواند تعجب آور و خطرناک effects.So طرف شما هرگز نباید هیچ دارویی را بدون مشورت با یک هومیوپات حرفه ای استفاده کنید.

آیا درمانی دیگر برای کاهش کراتینین 4 وجود دارد؟ پزشکی Osmotherapy میکرو چینی است یک treatment.It توصیه درمان خارجی است که بر اساس medicine.As سنتی چینی داروها می توان به ضایعات کلیوی از طریق پوست در ناحیه کلیه نفوذ است، آن را می سازد در بدن آزاد از درمان effects.This نامطلوب می توانید کنترل علائم و 4 کراتینین کمتر از بازگرداندن اختلال کلیه و بهبود عملکرد کلیوی.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.